Pripremni radovi na rekonstrukciji Železničke stanice u Novom Sadu su u toku, a u okviru izgradnje brze pruge Beograd - Novi Sad, navode u Infrastrukturi železnice Srbije.
Pozdrav svima, video sam manje-više projekat obnove železničke stanice u Novom Sadu, gradu u kome živim. U celom projektu postoji detalj koji nisam video, a to je mogućnost prevođenja u odnosu na stranu Partizanske ulice i Klise. To bi se moglo rešiti ugradnjom, od partizanskog dela između benzinske stanice LUKOIL i železničkog mosta, koridora koji vodi do povišenog mosta koji povezuje ovaj deo sa železničkom stanicom. Pošto je za one koji žive u ovom delu grada transfer prilično udaljen i neudoban. Budite ovo posebno u vreme povratka sa svog putovanja kući.
Moj predlog je, ako se investicija nastavi, da se napravi uzvišeni most, lepo dizajniran i atraktivan, ali pre svega veoma jednostavan i praktičan, sa liftom za osobe sa invaliditetom i za one koji putuju sa svojim biciklima. Razmislite o tome da olakšate život građanima ovog grada, koji je najlepši u zemlji.
Molimo pošaljite ovu informaciju ljudima koji su zaduženi za projekat. Ako se nešto uradi, uradi to dobro i praktično.
Krenem pre desetak godina vozom iz Beograda za Novi Sad.
Voz prazan, smrdljiv, kad se zauka tutnji bar 30 km na sat.
Na sve to dolazi kondukter, gleda mi kartu i traži doplatu za brzi voz.
Jedino što sam mogao da ga pitam je da li on to mene zaj...va.
Sve super , samo nemojte da za koji mesec ta stanica osvane negde na Klisi... Hm.... Kad smo već kod Klise... Verujem da mnogima iz te ekipe , što se busaju u grudi oko renoviranja, mesto baš na Klisi... Ako me razumete...
Manje je bitno što se ja ne vozim vozom već jedno 20 godina ali ne poznajem nikoga ko ga je koristio u vremenu pre početka rekonstrukcije pruge. Jednom sam samo, iz tehničkih razloga, pre 5 godina, putovao vozom iz BG. To je trajalo skoro 3 sata, uz stajanje "kod svake bandere". Ko li će sada ići vozom ako treba da izlazi na Prokopu, pa nekako do centra ili autobuske, pa dalje.
Nadam se da će podići perone za pola metra, pa da se koračajući uđe u voz - kao što je to u mnogim drugim zemljama -, a ne kao do sada prvo ubaciš torbe/kofere, pa te onaj iza tebe pogura s guza da bi ušao u voz.
Liftovi nisu samo za 'osobe sa smetnjama u razvoju' nego i za sve sa većim prtljagom, kolicima sa decom i slično. U te liftove bi trebalo da stanu svi nabrojani - u isto vreme. Na sve smo planirali, jel?
Bilo je krajnje vreme. Nadam se da ce uraditi sve kako valja kako bismo konacno imali modernu stanicu, a ljudi poceli vise da putuju vozom. Takodje, mnogo stvari je jos potrebno unaprediti.
i tako taj voz nikako da stigne
kasni vec godinama. ovo je rekord cak i za Zeleznicu Srbije
poslednje lazno obecanje je bilo da ce da krenu do kraja godine. a odakle ce da krenu kad ste vi SAD tek raskopali stanicu. a i da je zavrsite do kraja godine (sto je kod vas nemoguce) voz ce da ide samo do onog nadvoznjaka u Kisackoj koji nece biti gotov bar do proleca i to ako ispostuju rok koji su objavili, sto je takodje bilo cudo
dakle ljudi ce od NS do BG putovati 30 min - jednog dana :) a nece ni tad putovati 30 min nego 44 min - sto je planirano vreme, a verovatno ce biti i malo duze. a tolko je putovao i poslovni ekspres 70ih
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO Počeli radovi na rekonstrukciji Železničke stanice: Ruši se peron, saniraće se unutrašnjost
Gorica Nikolin
gorica@021.rs
Novi Sad
•26.10.2021.
•10:18 > 10:20
Komentari 24
Djole
Moj predlog je, ako se investicija nastavi, da se napravi uzvišeni most, lepo dizajniran i atraktivan, ali pre svega veoma jednostavan i praktičan, sa liftom za osobe sa invaliditetom i za one koji putuju sa svojim biciklima. Razmislite o tome da olakšate život građanima ovog grada, koji je najlepši u zemlji.
Molimo pošaljite ovu informaciju ljudima koji su zaduženi za projekat. Ako se nešto uradi, uradi to dobro i praktično.
Simo Drljača
Voz prazan, smrdljiv, kad se zauka tutnji bar 30 km na sat.
Na sve to dolazi kondukter, gleda mi kartu i traži doplatu za brzi voz.
Jedino što sam mogao da ga pitam je da li on to mene zaj...va.
@Sale NS
realno
maliVUK
Zare
Piško
NemanjaN
pajo patak
Sale NS
DTD
Zlica
Ni spens
/
da stvarno dobije vojvodjanske krovove a ne ono cik-cak s.anje na vrhu
hm
@xyz
sad se radi, ne radi se tokom cele godine ili mandata.
Tada se krade.
Generacija 60.
Dragan
mile
Gradjanin
Milan
jaloken
Buon
ex chapman
kasni vec godinama. ovo je rekord cak i za Zeleznicu Srbije
poslednje lazno obecanje je bilo da ce da krenu do kraja godine. a odakle ce da krenu kad ste vi SAD tek raskopali stanicu. a i da je zavrsite do kraja godine (sto je kod vas nemoguce) voz ce da ide samo do onog nadvoznjaka u Kisackoj koji nece biti gotov bar do proleca i to ako ispostuju rok koji su objavili, sto je takodje bilo cudo
dakle ljudi ce od NS do BG putovati 30 min - jednog dana :) a nece ni tad putovati 30 min nego 44 min - sto je planirano vreme, a verovatno ce biti i malo duze. a tolko je putovao i poslovni ekspres 70ih
xyz
Da ne bude sve toliko crno, ipak pohvala sto se ovo sanira, bez obzira na sve.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H